Vytvoření prototypu rezervačního formuláře na platformě chatbota s využitím metodiky human-centered design

Název práce: Vytvoření prototypu rezervačního formuláře na platformě chatbota s využitím metodiky human-centered design
Autor(ka) práce: Vlach, Adam
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dědic, Filip
Oponenti práce: Sverlov, Anton
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce pojednává o využití metody human-centered design při tvorbě rezervačního formuláře v rámci rezervačního systému, který funguje na platformě chatbota. Cílem práce je vývoj prototypu rezervačního systému a následně zhodnocení jeho funkčnosti pomocí uživatelského testování.Součástí teoretické části práce je vymezení základních pojmů jako rezervační systém, human-centered design a chatbot. Dojde také k představení platformy, na které rezervační systém funguje. V praktické části je pak představen postup uživatelského výzkumu a jeho výsledky, vývoj prototypu a popis uživatelského testování s doporučením.
Klíčová slova: design zaměřený na člověka; design služeb; uživatelský výzkum; uživatelské testování; rezervační systém; chatbot
Název práce: Creating a prototype of a Reservation form on the chatbot platform using the human-centered design methodology
Autor(ka) práce: Vlach, Adam
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dědic, Filip
Oponenti práce: Sverlov, Anton
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis deals with the use of human-centered design methods with the purpose of creating a prototype of a reservation form that works on a basis of a chat platform. The aim of this thesis is to develop a prototype of reservation form and evaluate this prototype in a conducted user testing.The theoretical part of the thesis contains the definitions of basic concepts such as booking system, human-centered design and chatbot. Furthermore, a presentation of the platform on which the reservation system works is included.The practical part presents the process of user research and its results, the prototype development and a description of user testing.
Klíčová slova: service design; chatbot; human-centered design; booking system; user research; user testing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 2. 2020
Datum podání práce: 11. 5. 2020
Datum obhajoby: 23. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72457/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: