Analýza značky Slevomat a její vnímání zákazníky

Název práce: Analýza značky Slevomat a její vnímání zákazníky
Autor(ka) práce: Svobodová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Matoušek, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou značky Slevomat s ohledem na její vývoj v posledníchletech své existence a zároveň se snaží zmapovat její vnímání zákazníky. V rámcistrategického řízení, práce analyzuje prvky značky, identitu, a především její komunikačníaktivity. Hlavním cílem práce je postihnout, jak v dnešní době zákazníci značku vnímají ajestli aktuální marketingové aktivity mají na zákaznické postoje vliv. Práce zjišťuje asociacespojené se značkou, postoje zákazníků vůči nabídce i marketingové komunikaci. Hlavnímetodou k dosažení cíle práce je vlastní kvantitativní výzkum prováděný metodou onlinedotazování, jeho analýza a porovnání s neveřejným sekundárním výzkumem firmy.Na základě výstupů výzkumu byly formulovány závěry a doporučení pro společnost Slevomat
Klíčová slova: Strategické řízení značky; marketingová komunikace; vnímání značky; hodnota značky
Název práce: Analysis of the Slevomat brand and its perception by customers
Autor(ka) práce: Svobodová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Matoušek, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the analysis of the Slevomat brand with regard to its development in the last years of its existence and at the same time it tries to map its perception by customers. In the framework of strategic management, the work analyzes the brand elements, identity, and especially its communication activities. The main goal of the thesis is to describe how customers perceive the brand today, whether current marketing activities have an impact on customer attitudes. The work identifies associations connected with the brand, attitudes of customers to offer and marketing communication. The main method to achieve the goal of the work is the own quantitative research conducted by the method of online questioning, analysis and comparison with the non-public secondary research of the company.Based on the research outputs, conclusions and recommendations for the company were formulated.
Klíčová slova: marketing communication; brand perception; Strategic brand management; brand equity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 6. 2019
Datum podání práce: 11. 5. 2020
Datum obhajoby: 10. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70978/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: