Sociální a psychologické aspekty vlivu stereotypů na chování spotřebitelů na ruském trhu

Název práce: Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Autor(ka) práce: Shumilova, Svetlana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Surynek, Alois
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The goal of this work is to explore the sociological and psychological problems of having stereotypes of behaviour on the Russian market in the study group, its cultural aspects, and the model consumer decision at the time of acquaintance with the goods.The theoretical part of this work will be based on sociological and psychological theories, marketing studies and concepts, cultural specifics, and influence of them to people. The methodology part is dealing with the research of Russian consumers of the study group.
Klíčová slova: Marketing; Psychology; Consumer Behaviour; Stereotypes
Název práce: Sociální a psychologické aspekty vlivu stereotypů na chování spotřebitelů na ruském trhu
Autor(ka) práce: Shumilova, Svetlana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Surynek, Alois
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je prozkoumat sociologické a psychologické problémy stereotypu spotřebitelského chování na ruském trhu v rámci zkoumané skupiny, jejích kulturní aspekty a model spotřebitelského rozhodnutí v době seznámení se zbožím.Teoretická část dané práce bude založená na sociologických a psychologických teorii, marketingových výzkumu a konceptů, kulturních specifikách a jejích vlivů na lidé. Metodologická část se zabývá výzkumem ruské spotřebitelské skupiny.
Klíčová slova: Chování spotřebitele; Stereotypy; Marketing; Psychologie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Business Administration/Corporate Finance and Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 9. 2019
Datum podání práce: 11. 5. 2020
Datum obhajoby: 3. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70458/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: