Univerzitní recruiting v Google

Název práce: University Recruiting at Google
Autor(ka) práce: Dohányos, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pauknerová, Daniela
Oponenti práce: Motlová, Veronika
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The purpose of this thesis is to provide a holistic overview of Google’s recruiting strategy and activities on CEMS schools and measure its success and effect on the employer perception of the CEMS cohort. The theoretical part provides background to the recruiting process and employer brand building methodologies. Furthermore, it gives detailed insights into Google’s recruiting and employer brand building strategies, with a focus on CEMS population. The empirical part consists of quantitative research and its data collection, processing, and analysis. The results provide an overview of the quantifiable impact of the recruiting efforts of Google and the employer brand. Furthermore, recommendations based on the acquired data are presented to uncover opportunities for improvement for the recruiting strategy.
Klíčová slova: Recruiting; employer brand; university recruiting; job opportunities; Google
Název práce: Univerzitní recruiting v Google
Autor(ka) práce: Dohányos, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pauknerová, Daniela
Oponenti práce: Motlová, Veronika
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavním cílem této práce je vytvořit přehled náborové strategie společnosti Google a její aktivity na školách spadající pod CEMS alianci, a změřit jejich efekt na vnímání značky zaměstnavatele v CEMS komunitě. Teoretická část obsahuje základní informace ohledně náborového procesu a metody budování zaměstnavatelské značky, a dále jejich provedení ve společnosti Google. Praktická část obsahuje zejména kvantitativní výzkum, sběr a zpracování dat za účelem analýzy. Výsledkem je ověření funkčnosti Google aktivit a doporučení k vylepšení náborové strategie.
Klíčová slova: Recruiting; Nábor zaměstnanců; Značka zaměstnavatele; Google

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 12. 2017
Datum podání práce: 12. 5. 2020
Datum obhajoby: 19. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64329/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: