Vnímání značky Urinal na českém trhu

Název práce: Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Autor(ka) práce: Šaberl, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The goal of this master’s thesis is to analyze and identify the perception of Urinal brand by consumers on the Czech market and to provide the brand management with recommendations on how to possibly improve the brand perception. The thesis provides a theoretical overview of concepts and theories related to brands and their management. The master thesis relies on a secondary and primary data research with combination of quantitative and qualitative research methods. Online questionnaire and individual in-depth interviews are combined in order to reveal the Urinal brand perception among Czech consumers. After the data analysis, results are presented and discussed, and recommendations to the Urinal brand management are explained. It was found that Urinal brand has some strong, favorable and unique brand perceptions, as well as, certain blind spots and less favorable brand perceptions which should be addressed by the brand management.
Klíčová slova: brand; marketing research; brand image; customer-based brand equity
Název práce: Vnímání značky Urinal na českém trhu
Autor(ka) práce: Šaberl, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analyzovat a identifikovat vnímání značky Urinal spotřebiteli na českém trhu a poskytnout managementu značky doporučení, jak vylepšit vnímání značky. Práce poskytuje teoretický přehled pojmů a teorií souvisejících se značkami a jejich řízením. Diplomová práce se opírá o sekundární a primární výzkum dat s kombinací kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod. Online dotazník a individuální hloubkové rozhovory jsou zkombinovány s cílem odhalit vnímání značky Urinal mezi českými spotřebiteli. Po analýze dat jsou výsledky prezentovány a diskutovány a jsou vysvětlena doporučení pro řízení značky Urinal. Bylo zjištěno, že značka Urinal má určitá silná, příznivá a jedinečná vnímání značky, jakož i určitá "slepá" místa a méně příznivé vnímání značky, které by mělo vedení značky vyřešit.
Klíčová slova: značka; image značky; marketingový výzkum

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 11. 2019
Datum podání práce: 12. 5. 2020
Datum obhajoby: 18. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71750/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: