Analýza a návrh komunikační strategie značky Hami se zaměřením na kojenecká mléka

Název práce: Analýza a návrh komunikační strategie značky Hami se zaměřením na kojenecká mléka
Autor(ka) práce: Nguyenová, Khanh Linh
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Trang Dinhová, Huyen
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Marketingová komunikace kojeneckých mlék se potýká s tématem, jak účinně oslovit spotřebitele v konkurenčním prostředí a neporušovat přitom regulace kodexu proti škodlivým marketingovým postupům. Tato bakalářská práce si klade za cíl doporučit a navrhnout komunikační strategii značky Hami pro kojenecká mléka za pomocí analýzy marketingové komunikace za rok 2019, zmapování konkurenční situace na trhu a využití terénního a kvantitativního výzkumu spotřebitelského trhu. Na základě klíčových poznatků, které vyplynuly z výzkumných šetření, jsou formulována pět závěrečných doporučení pro fungování budoucí komunikační strategie kojeneckých mlék značky Hami.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; dětská a kojenecká výživa; kojenecká mléka; Hami
Název práce: Analysis and proposal of the communication strategy of the brand Hami with a focus on infant formulas
Autor(ka) práce: Nguyenová, Khanh Linh
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Trang Dinhová, Huyen
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of marketing communication of infant milk formulas is confronted with the topic of how to effectively reach potential consumers in a competitive environment while not violating the regulations of the Code against harmful marketing practices. The aim of this bachelor thesis is to propose a communication strategy of the brand Hami focusing on baby formulas using analysis of marketing communication for 2019, analysis of the competitive situation on the market including field and quantitative research of the consumer market. Based on the key findings resulting from the researches, five possible recommendations are given for the future communication strategy of infant formulas of the brand Hami.
Klíčová slova: Marketing communication; baby food and infant nutrition; infant formula; Hami

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 11. 2019
Datum podání práce: 12. 5. 2020
Datum obhajoby: 27. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71610/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: