Využití Google Ad Grants neziskovými organizacemi v České republice

Název práce: Využitie Google Ad Grants neziskovými organizáciami v Českej republike
Autor(ka) práce: Šľachtová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Šíma, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá využívaním programu Google Ad Grants neziskovými organizáciami v Českej Republike. Hlavným cieľom je zistiť aký je prístup neziskových organizácií k online marketingu, aké je povedomie českých neziskových organizácií o existencii programu Google Ad Grants, aký je ich prístup k správe účtov Ad Grants a pre aké segmenty neziskového sektoru je program určený. Výskum prebehol v dvoch častiach. Kvalitatívna časť, ktorá skúmala názory šiestich expertov prebehla formou pološtruktúrovaných rozhovorov. Kvantitatívna časť prebehla prostredníctvom online dotazníkového šetrenia medzi 266 vybranými neziskovými organizáciami. Výsledky výskumu naznačujú, že online marketing tvorí stále menšiu časť marketingových aktivít neziskových organizácií. Povedomie o Ad Grants v Českej republike je pomerne malé. Vhodnosť využitia programu neovplyvňuje segment pôsobenia, ale skôr obsah webu, konkurencia a možnosť zaistenia správcu účtu.
Klíčová slova: online marketing neziskových organizácií; reklama vo vyhľadávacej sieti; PPC reklama; Google Ad Grants
Název práce: Využití Google Ad Grants neziskovými organizacemi v České republice
Autor(ka) práce: Šľachtová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Šíma, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá využíváním programu Google Ad Grants neziskovými organizacemi v České republice. Hlavním cílem je zjistit, jaký je přístup neziskových organizací k online marketingu, jaké je povědomí českých neziskových organizací o existenci programu Google Ad Grants, jaký je jejich přístup ke správě účtů Ad Grants a pro jaké segmenty neziskového sektoru je program určen. Výzkum proběhl ve dvou částech. Kvalitativní část, která zkoumala názory šesti expertů, proběhla formou polostrukturovaných rozhovorů. Kvantitativní část proběhla prostřednictvím online dotazníkového šetření mezi 266 vybranými neziskovými organizacemi. Výsledky výzkumu naznačují, že online marketing tvoří stále menší část marketingových aktivit neziskových organizací. Povědomí o Ad Grants v České republice je poměrně malé. Vhodnost využití programu neovlivňuje segment působení, ale spíše obsah webu, konkurence a možnost zajištění správce účtu.
Klíčová slova: Google Ad Grants; online marketing neziskových organizací; PPC reklama; reklama ve vyhledávací síti
Název práce: Google Ad Grants use among NGOs in Czech Republic
Autor(ka) práce: Šľachtová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Šíma, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The diploma thesis analyses the use of Google Ad Grants program among NGOs in Czech Republic. The goal of the thesis is to determine the approach of Czech NGOs towards online marketing, find out what is the awareness of Czech NGOs about the exitance of Google Ad Grants, how they approach managing the Ad Grants accounts, and in what non-profit sectors NGOs can make use of this program. The research was divided into two parts. The qualitative research analyzing the opinions of six professionals was done by the form of semi-structured interviews. For quantitative research 266 Czech NGOs took part in the online survey. The results of the research show that online marketing still accounts for a small part of NGOs' marketing activities. The awareness of Google Ad Grants in the Czech Republic is relatively small. The suitability of the program is not based on the segment of NGO, but rather on the website content, competition, and ability to ensure an account administrator.
Klíčová slova: online marketing in NGOs; PPC ads; Google Ad Grants; search ads

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 10. 2019
Datum podání práce: 12. 5. 2020
Datum obhajoby: 9. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71590/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: