Vliv národní kultury na hodnocení kvality ubytovacích služeb

Název práce: Vplyv národnej kultúry na hodnotenie kvality ubytovacích služieb
Autor(ka) práce: Kladivíková, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Nádvorníková, Michaela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca sa venuje zákazníckej spokojnosti v medzinárodnom kontexte. Jej cieľom je preskúmať, ako jednotlivé kultúrne predispozície ovplyvnia zákaznícke hodnotenie spokojnosti so službou v kontexte hotelových služieb. Ako model využíva Hofstedeho typológiu kultúr a na jej základe zisťuje vplyv každej dimenzie na celkovú spokojnosť s pobytom. Táto práca využíva vzorky údajov o spokojnosti zákazníkov ubytovacích jednotiek z 31 krajín získaných z internetových stránok spoločnosti Booking.com.
Klíčová slova: spotrebiteľské správanie; kultúrne predispozície; hodnotenie kvality služieb; zákaznícka spokojnosť
Název práce: Impact of national culture on the evaluation of the quality of accommodation services
Autor(ka) práce: Kladivíková, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Nádvorníková, Michaela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This thesis deals with customer satisfaction in an international context. It aims to explore how individual cultural predispositions will affect customer satisfaction assessments in the context of hotel services. As a model, it uses Hofstede's typology of cultures to determine the impact of each dimension on overall satisfaction with the stay. This work uses a sample of customer satisfaction data for accommodation units from 31 countries from the Booking.com website.
Klíčová slova: consumer behavior; cultural predispositions; quality evaluation of services; customer satisfaction
Název práce: Vliv národní kultury na hodnocení kvality ubytovacích služeb
Autor(ka) práce: Kladivíková, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Nádvorníková, Michaela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se věnuje zákaznické spokojenosti v mezinárodním kontextu. Jejím cílem je prozkoumat, jak jednotlivé kulturní predispozice ovlivní zákaznické hodnocení spokojenosti se službou v kontextu hotelových služeb. Jako model využívá Hofstedeho typologii kultur a na jejím základě zjišťuje vliv každé dimenze na celkovou spokojenost s pobytem. Tato práce využívá vzorku údajů o spokojenosti zákazníků ubytovacích jednotek z 31 zemí získaných z internetových stránek společnosti Booking.com.
Klíčová slova: spotřebitelské chování; kulturní predispozice; hodnocení kvality služeb; zákaznická spokojenost

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 10. 2019
Datum podání práce: 12. 5. 2020
Datum obhajoby: 10. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71564/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: