On-line marketingová strategie značky NORON

Název práce: On-line marketingová strategie značky NORON
Autor(ka) práce: Dudová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Kůsová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je prakticky orientovaná na konkrétní podnikatelský projekt e-shopu Noron. Práce se zaměřuje na praktické využití on-line marketingových nástrojů pro strategii e-shopu Noron a popisuje možnosti jejich využití. Cílem práce je na základě provedených analýz zhodnotit vybrané marketingové aktivity e-shopu. V praktické části práce byly navrženy kampaně a provedena jejich analýza a na závěr byla zhodnocena jejich účinnost a využitelnost. To pomohlo navrhnout doporučení pro další období. Tyto výsledky pomohou e-shopu efektivně využít omezený marketingový rozpočet při penetraci na trh.
Klíčová slova: on-line marketing; on-line marketingové nástroje; on-line marketingová strategie; e-shop
Název práce: On-line marketing strategy of brand NORON
Autor(ka) práce: Dudová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Kůsová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis is practically oriented on particular business project of e-shop Noron. The work focuses on practical usage of on-line marketing tools for marketing strategy of e-shop Noron and it describes possibilities of using these tools. The main goal of this work is based on performed analysis to evaluate selected marketing activities of e-shop. Within this work in practical part there were suggested and analysed campaigns and in conclusion they were evaluated for its effectiveness and applicability. It helped suggest recommendation for next period. These results may help e-shop effectively use limited marketing budget while penetrating the market.
Klíčová slova: Online Marketing Tools; Marketing Strategy; E-shop; Online Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 10. 2018
Datum podání práce: 12. 5. 2020
Datum obhajoby: 27. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65179/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: