Sociální sítě jako součást komunikačního mixu pro generaci Z

Název práce: Sociálne siete ako súčasť komunikačného mixu pre generáciu Z
Autor(ka) práce: Hospodárová, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Michaela
Oponenti práce: Šrámek, Ondřej
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom bakalárskej práce je poskytnúť odporúčania spoločnostiam ohľadom výberu najefektívnejších sociálnych sietí, ktoré sú vhodné pre marketingovú komunikáciu s generáciou Z. Pre potreby výskumu bola zvolená kvantitatívna metóda formou dotazníkového šetrenia, kde respondentmi boli študenti vo veku od 11 do 24 rokov. Výstupom práce je porovnanie dostupných zdrojov s výsledkami výskumu, doplnené o odporúčania výberu sociálnych sietí, ktoré firmy môžu zahrnúť do marketingového mixu.
Klíčová slova: sociálne siete; marketingová komunikácia; Marketing; marketingový mix; generácia Z
Název práce: Sociální sítě jako součást komunikačního mixu pro generaci Z
Autor(ka) práce: Hospodárová, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Michaela
Oponenti práce: Šrámek, Ondřej
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je poskytnout doporučení společnostem ohledně výběru nejefektivnějších sociálních sítí, které jsou vhodné pro marketingovou komunikaci s generací Z. Pro potřeby výzkumu byla zvolena kvantitativní metoda formou dotazníkového šetření, kde respondenti byli studenti ve věku od 11 do 24 let. Výstupem práce je srovnání dostupných zdrojů s výsledky výzkumu, doplněné o doporučení výběru sociálních sítí, které firmy mohou zahrnout do marketingového mixu.
Klíčová slova: marketingová komunikace; Marketing; marketingový mix; sociální sítě; generace Z
Název práce: Social media as part of the communication mix for generation Z
Autor(ka) práce: Hospodárová, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dvořáková, Michaela
Oponenti práce: Šrámek, Ondřej
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis is to provide recommendations to companies regarding the selection of the most effective social networks that are suitable for marketing communication with the Z generation. For research, as a quantitative method was chosen questionnaire, where the respondents were students aged from 11 to 24 years. The output of the work is a comparison of available resources with research results, supplemented by recommendations for the selection of social networks that companies can include in the marketing mix.
Klíčová slova: generation Z; social media; marketing communication; Marketing; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 3. 2020
Datum podání práce: 13. 5. 2020
Datum obhajoby: 15. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72977/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: