Strategická analýza

Název práce: Strategická analýza
Autor(ka) práce: Vítová, Simona
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Kubíčková, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou společnosti Marks and Spencer Czech Republic, a.s. Cílem bakalářské práce je pomocí nástroje strategické analýzy určit a zhodnotit současné postavení společnosti Marks and Spencer Czech Republic, a.s. v České republice. Výsledným přínosem práce je, kromě samotné strategické analýzy, vytvoření strategických doporučení, kam by se společnost měla ubírat, aby posílila svou pozici na trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje a definuje jednotlivé části strategické analýzy a praktická část aplikuje poznatky z teoretické části. Strategická analýza se skládá z externí a interní analýzy, jejichž výstupy vedou k vytvoření SWOT analýzy a sestavení strategických doporučení. V závěru jsou shrnuty podstatné informace z provedené strategické analýzy a strategických doporučení.
Klíčová slova: SWOT analýza; módní značka; strategická analýza
Název práce: Strategic analysis
Autor(ka) práce: Vítová, Simona
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Kubíčková, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this bachelor thesis is strategic analysis of the company Marks and Spencer Czech Republic, a.s. The main aim is to determine and evaluate the current position of Marks and Spencer Czech Republic, a.s. and make strategic reccomandations based on the strategic analysis. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes and defines the individual parts of the strategic analysis and the practical part applies the knowledge from the theoretical part. Strategic analysis consist of external and internal analysis whose outputs lead to the creation of SWOT analysis and strategic recommendations. The conlusion summarize essential information from strategic analysis and strategic recommendations.
Klíčová slova: strategic analysis; fashion brand; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 1. 2020
Datum podání práce: 13. 5. 2020
Datum obhajoby: 12. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72114/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: