Product placement a jeho uplatnění ve vybraném českém filmu

Název práce: Product placement a jeho uplatnění ve vybraném českém filmu
Autor(ka) práce: Stoklasová, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Dianová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá filmovým product placementu. Jejím cílem je na základě vlastního šetření zjistit vnímání tohoto marketingového nástroje v obecné rovině a následně v souvislosti s konkrétním snímkem. Teoretická část práce představuje pojem product placement a jeho zařazení do marketingového mixu. Dále se zaměřuje na jeho historii, typologii, možnosti umístění a legislativní úpravu. V neposlední řadě se zabývá možnostmi financování filmu v ČR a procesem integrace product placementu do filmu. Praktická část pak obsahuje analýzu užití product placementu ve filmu Ženy v běhu. Součástí této části je kvantitativní výzkum.
Klíčová slova: Komerční komunikace; Product placement; Film; Analýza filmu
Název práce: Product Placement and its Application in Selected Czech film
Autor(ka) práce: Stoklasová, Adéla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Dianová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with film product placement. The goal of the thesis is to find out the perception of this marketing tool in general terms a then in connection with a specific film on the basis of its own investigation. The theoretical part of the work presents the concept of product placement and its inclusion in the marketing mix. It also focuses on its history, typology, placement options and legislation. Last but not least, it deals with the possibilities of film financing in the Czech Republic and the process of integrating product placement into film. The practical part contains an analysis of the use of product placement in the film Women on the Run. Part of this part is quantitative research.
Klíčová slova: Product placement; Commercial communication; Film; Film analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 11. 2019
Datum podání práce: 13. 5. 2020
Datum obhajoby: 3. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71867/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: