Marketingová strategie elektronického obchodu na trhu software

Název práce: Marketingová strategie elektronického obchodu na trhu software
Autor(ka) práce: Klega, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Kasan, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je vypracování ucelené strategické koncepce v oblasti e-komerce, která je dále aplikována na internetový obchod devShop.cz. Nedílnou součástí této práce je situační analýza, která je základem pro stanovení cílů a celkové marketingové strategie. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení dosažených cílů a hodnocení úspěšnosti marketingové strategie.
Klíčová slova: marketingový mix; marketingová strategie; e-komerce
Název práce: Marketing strategy for E-commerce
Autor(ka) práce: Klega, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Kasan, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis clarifies problems of the marketing strategy in e-commerce. It is generally devote to marketing management of the electronic shop and strategic marketing planning. It describes marketing strategie, their systematization and marketing strategies that can be used by e-shop.
Klíčová slova: e-commerce; marketing strategy; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 4. 2008
Datum podání práce: 15. 12. 2008
Datum obhajoby: 4. 2. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15225/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: