Influencer marketing v prostředí kosmetického trhu

Název práce: Influencer marketing v prostředí kosmetického trhu
Autor(ka) práce: Sokačová, Liana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce pojednává o influencer marketingu a možnostech jeho využití jako nástroje marketingu. Klade si za cíl prozkoumat, jak je influencer marketing vnímán spotřebiteli. Předmětem výzkumu je zejména to, zda spotřebitelé influencerům důvěřují, i přesto, že vědí, že influenceři jsou za propagaci produktu nebo služby finančně ohodnoceni, jak spotřebitelé vnímají influencery propagované kosmetické produkty, či zda má negativní recenze produktu nebo služby nějaký vliv na důvěru spotřebitelů vůči influencerovi. V práci je popsaná tradiční marketingová komunikace, přehled sociálních sítí a influencer marketing v kosmetické oblasti. V praktické části je zpracován dotazník, který odkrývá, jak spotřebitelé vnímají influencera a jak mu důvěřují.
Klíčová slova: Influencer marketing; marketing; influencer; sociální média; Instagram
Název práce: Influencer marketing environment in the cosmetic market
Autor(ka) práce: Sokačová, Liana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is dealing with an influencer marketing and possibilities of its usage as a marketing tool. The objective of my thesis is to explore how the influencer marketing is appreciated by consumers. In particular, the main subject of my research is whether consumers trust influencers even though they know that influencers are financially rewarded for promoting/advertising a product or a service. Next focus is how consumers feel/perceive cosmetic products promoted by influencers and if negative review about a product or a service affects the consumers trust/confidence in the influencer. There is a traditional marketing communication described in my thesis as well as an overview of social networks and an influencer marketing in a cosmetic branch. In the practical part of my thesis there is a questionnaire prepared and evaluated. The results of this help to understand how consumers feel influencer and how they trust him.
Klíčová slova: marketing; influencer; social media; Influencer marketing; Instagram

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2019
Datum podání práce: 13. 5. 2020
Datum obhajoby: 27. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71815/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: