Využití digitálního marketingu pro prodejny "Bezobalu"

Název práce: Využití digitálního marketingu pro prodejny "Bezobalu"
Autor(ka) práce: Honcharova, Kateryna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá především problematikou akvizice digitálního marketingu a efektivního využití jeho nástrojů pro prodejny Bezobalu. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit internetové aktivity neziskové organizace Bezobalu, která provozuje bezobalové prodejny v Praze, a vypracovat doporučení pro zlepšení jejich účinnosti v online prostředí. Hlavním úkolem je charakterizovat jednotlivé disciplíny digitálního marketingu a ukázat, jak lze efektivně využít nové marketingové trendy, pomocí kterých organizace o sobě zvýší povědomí a zároveň i svou konkurenceschopnost na českém trhu. V první části jsou představena teoretická východiska digitálního marketingu a jeho jednotlivé nástroje, které lze efektivně aplikovat při navržení online marketingové strategie. V praktické části se zabývám analýzou podniku, konkurenčního prostředí, cílovou skupinou a odpovídajícím způsobem komunikace. Jde o velice pečlivě prozkoumané výsledky PPC kampaně, které poskytují lepší vhled do toho, jak moc prospěšná by mohla být podobná kampaň pro podnik v budoucnu. K naplnění cíle bylo provedeno dotazníkové šetření a prozkoumána PPC kampaň. Na základě zjištěných výsledků je navržena celá řada doporučení napříč disciplínami.
Klíčová slova: SEA; zero waste; SEO; PPC reklama; klíčová slova; marketingová komunikace; sociální sítě; bezobalové obchody; Digitální marketing
Název práce: Use of digital marketing tools for stores Bezobalu
Autor(ka) práce: Honcharova, Kateryna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals mainly with the acquisition of digital marketing and the effective use of its tools for Bezobal stores. The aim of this work is to analyze and evaluate the Internet activities of the non-profit organization Bezobal, which operates barrier-free stores in Prague, and to develop recommendations for improving their efficiency in the online environment. The main task is to characterize the individual disciplines of digital marketing and show how new marketing trends can be effectively used, with which the organization will increase awareness of itself and at the same time its competitiveness on the Czech market. The first part presents the theoretical basis of digital marketing and its various tools that can be effectively applied in designing online marketing strategies. In the practical part I deal with the analysis of the company, the competitive environment, the target group and the corresponding way of communication. It is very carefully examined the results of the PPC campaign, which provide insight into how much a similar campaign could be beneficial for the company in the future. To fulfill the goal, a questionnaire survey was conducted and the PPC campaign was examined. Based on the results obtained, a number of recommendations are proposed across the disciplines.
Klíčová slova: keywords, marketing ; zero waste; unpackaged shops; Digital marketing; marketing communication, ; PPC advertising; SEO; SEA; social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 11. 2019
Datum podání práce: 4. 6. 2020
Datum obhajoby: 9. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71772/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: