Strategická analýza vybraného hotelu s návrhem na doporučení

Název práce: Strategická analýza vybraného hotelu s návrhem na doporučení
Autor(ka) práce: Příhodová, Daniela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Kotek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá strategickou analýzou Aquapalace Hotel Prague. Cílem je vypracování vnitřní i vnější analýzy podniku a navrhnout vhodná doporučení pro management. V teoretické části jsou představeny pojmy týkající se služeb, cestovního ruchu a marketingu. Součástí je i popis výzkumných metod, o které se praktická část opírá, a sice SWOT analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. V praktické části je nejprve představení analyzovaného hotelu včetně služeb, které nabízí a následně je provedena strategická analýza. Po analýze vnitřního i vnějšího prostředí jsou v závěru práce vytvořena krátkodobá i dlouhodobá doporučení.
Klíčová slova: Strategická analýza; Aquapalace Hotel Prague; cestovní ruch; SWOT analýza; Porterův model pěti konkurenčních sil
Název práce: Strategic analysis of a chosen hotel with a proposal for recommendations
Autor(ka) práce: Příhodová, Daniela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Kotek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The work deals with a strategic analysis of the Aquapalace Hotel Prague. The aim is to elaborate an internal and external analysis of the company and propose appropriate recommendations for the management. In the theoretical part, terms related to services, tourist industry and marketing are introduced. It also includes a description of research methods on which the practical part is based, i.e. SWOT analysis and Porter’s model of five competitive forces. The practical part starts with an introduction of the analysed hotel including the services that it offers and subsequently a strategic analysis is carried out. The analysis of the internal and external environment is followed by both short term and long-term recommendations in the end of the work.
Klíčová slova: tourist industry; SWOT analysis; Strategic analysis; Aquapalace Hotel Prague; Porter’s model of five competitive forces

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 11. 2019
Datum podání práce: 13. 5. 2020
Datum obhajoby: 3. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71715/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: