Marketingový plán na regionální expanzi festivalu Slamák

Název práce: Marketingový plán na regionální expanzi festivalu Slamák
Autor(ka) práce: Vyskočilová, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Uchytil, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce je zpracování marketingového plánu na regionální expanzi festivalu Slamák, který zaštiťuje multimediální značka Pigy spadající do skupiny Active Radio a.s. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se vymezuje na základní pojmy a postupy, o ty se následně opírá část praktická. V té je proveden benchmarking pro zjištění vhodného regionu, v němž je následně provedeno dotazníkové šetření, které pomocí kontingenční a frekvenční analýzy odhalí pohled a charakteristiku cílových skupin potenciálních návštěvníků. Na tomto základě je postaven následný marketingový plán, který zahrnuje situační analýzu, marketingové cíle, marketingovou strategii a taktiku a plánování zdrojů. Tato práce výrazně pomůže pro rozhodnutí, zdali se bude festival rozšiřovat do jiného města, či zůstane nadále pouze v Praze.
Klíčová slova: regionální expanze; Marketingový plán; analýza trhu; marketingová strategie; marketingová taktika; event marketing; festival
Název práce: Marketing plan for regional expansion of the Slamák festival
Autor(ka) práce: Vyskočilová, Klára
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Uchytil, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of the bachelor thesis is elaboration of the marketing plan for regional expansion of the festival Slamák which belongs to multimedia brand Pigy that is part of the Active Radio a.s. group. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines basic concepts and procedures of marketing plan which the next part is based on. The practical part begins with benchmarking to identify an appropriate region for expansion, in which a questionnaire survey is conducted. That is analysed using contingency and frequency analysis and then the view and charakteristics of the target group of potential customers are revealed. A marketing plan, which consist situation analysis, marketing goals, marketing strategy and tactics and resource planning, is based on this analysis. The thesis is very significant assistance for decision on whether the festival will expand to another region, or will continue to stay in Prague only.
Klíčová slova: Marketing plan; regional expansion; festival; market analysis; marketing strategy; marketing tactics; event marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 9. 2019
Datum podání práce: 13. 5. 2020
Datum obhajoby: 27. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71530/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: