Potenciál promítání českých filmů pro cizince v Praze

Název práce: Potenciál promítání českých filmů pro cizince v Praze
Autor(ka) práce: Šenfeldová, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Kochová Roubíčková, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je zjistit, zda existuje na trhu pražských kin poptávka pro podnikatelský záměr promítání českých filmů s anglickými titulky a vzdělávacím úvodem pro cizince a zda má tento podnikatelský záměr potenciál uspět v tržním prostředí. V teoretické části je obecně popsána struktura podnikatelského plánu a metody tvorby jeho obsahu. Zároveň jsou tyto zásady aplikovány na oblast kultury. V praktické části jsou pak na pozadí rámce podnikatelského plánu rozebrány veškerá kritéria pro posouzení potenciálu tohoto záměru, jako je především konkurenční výhoda, velikost segmentu, finanční stabilita či přítomnost rizik. Práce došla k závěru, že podnikatelský záměr není vhodný pro tržní prostředí, nicméně zájem cílové skupiny zde je a s určitými modifikace by se projekt uskutečnit mohl.
Klíčová slova: akce v kinech; podnikatelský plán; české filmy; cizinci jako cílová skupina
Název práce: Potential of the Czech movies-oriented events for foreigners in Prague
Autor(ka) práce: Šenfeldová, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Kochová Roubíčková, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The present thesis aims to determine the size of market gap on the Prague cinema market for a business plan which involves screening of the Czech movies and brief educational introduction for foreigners. The thesis also assesses whether this business plan has a potential to succeed in a market environment. The theoretical part describes a general structure of the business plan and applies its principles on a culture field. The practical part uses this theoretical framework to evaluate all factors determining the potential of the business plan such as competitive advantage, size of target audience, financial stability or presence of risks. The thesis concludes that the business plan is not suitable for a market environment. Nevertheless, the interest of the target group is tangibly present and the project itself with some modifications has a chance to be realized.
Klíčová slova: business plan; Czech movies; foreigners as a target audience; event cinema

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 8. 2019
Datum podání práce: 13. 5. 2020
Datum obhajoby: 10. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71333/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: