Inovativní business development hudebního umělce jako značky

Název práce: Inovatívny business development hudobného umelca ako značky
Autor(ka) práce: Mangunda, Linda
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Špaček, Miroslav
Oponenti práce: Šubrt, Daniel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je pomocou nástrojov managementu spracovať inovatívny business development hudobného umelca. Práca prináša rozličné analýzy hudobnej stránky ale i strategickej business stránky na hudobnom trhu Slovenska a zahraničia – analýzu tém kvalitatívneho výskumu pomocou kvalitatívneho dotazníkového šetrenia a následnej obsahovej analýzy kontextuálnych rozhovorov. Prostredníctvom obsahovej analýzy a participačného pozorovania prináša analýzu prostredia hudobného priemyslu, analýzu súčasného stavu hudobného priemyslu a analýzu súčasného prístupu hudobného umelca – THE YOUNIVERSE obohatenú o spider analýzu a SWOT analýzu. Výstupom práce je detailný návod na inovatívny business development hudobného umelca THE YOUNIVERSE prevedený na reálnych situáciách spracovaním prípadovej štúdie, interpretácia výsledkov a odporúčania do budúcna.
Klíčová slova: Hudobný umelec; Artist manager; Business development; Hudobný priemysel
Název práce: Inovativní business development hudebního umělce jako značky
Autor(ka) práce: Mangunda, Linda
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Špaček, Miroslav
Oponenti práce: Šubrt, Daniel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je pomocí nástrojů managementu zpracovat inovativní business development hudebního umělce. Práce přináší různé analýzy hudební stránky ale i strategické business stránky na hudebním trhu Slovenska a zahraničí - analýzu témat kvalitativního výzkumu pomocí kvalitativního dotazníkového šetření a následné obsahové analýzy kontextuálních rozhovorů. Prostřednictvím obsahové analýzy a participačního pozorování přináší analýzu prostředí hudebního průmyslu, analýzu současného stavu hudebního průmyslu a analýzu současného přístupu hudebního umělce - THE YOUNIVERSE obohacenou o spider analýzu a SWOT analýzu. Výstupem práce je detailní návod na inovativní business development hudebního umělce THE YOUNIVERSE převeden na reálných situacích zpracováním případové studie, interpretace výsledků a doporučení do budoucna.
Klíčová slova: Hudební průmysl; Hudební umělec; Artist manager; Business development
Název práce: Innovative business development of a music artist as a brand
Autor(ka) práce: Mangunda, Linda
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Špaček, Miroslav
Oponenti práce: Šubrt, Daniel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to process innovative business development of a music artist using management tools. The thesis brings various analyzes of music and strategic business of the music market of Slovakia and abroad – topic analysis of the qualitative research using qualitative survey and qualitative content analysis of contextual interviews. Through content analysis and participant observation brings analysis of the music industry macro environment, analysis of the current state of the music industry and analysis of the current approach of the music artist - THE YOUNIVERSE enriched with the spider analysis and SWOT analysis. The thesis provides a detailed guide to the innovative business development of the music artist THE YOUNIVERSE performed on real situations by processing a case study, interpretation of results and recommendations for the future.
Klíčová slova: Music industry; Music artist; Artist manager; Business development

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 6. 2019
Datum podání práce: 13. 5. 2020
Datum obhajoby: 3. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70205/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: