Strategická analýza podniku IVANKA s.r.o

Název práce: Strategická analýza podniku IVANKA s.r.o
Autor(ka) práce: Barysheva, Evgeniya
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Špička, Jindřich
Oponenti práce: Aulová, Renata
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou vybraného podniku. Cílem práce je provést analýzu pekárny Ivanka s.r.o., která je považována za jeden z nejpopulárnějších a nejvýznamnějších pekárenských řetězců v Moravském Krumlově. Teoretická část práce metodou literární rešerše uvádí základní informace týkající se strategické analýzy a jejích hlavních prvků. Praktická část práce se věnuje profilu vybraného podniku, analýze jeho okolí a vnitřních zdrojů s bližším zaměřením na faktory, které ovlivňují činnost pekárny z vnější a vnitřní strany. Tady jsou použity takové metody jako PESTEL analýza, charakteristika a definování životního cyklu odvětví, Porterův model pěti sil, analýza zájmových skupin, VRIO analýza, McKinseyho matice a finanční analýza. Výsledkem analýz je shrnutí příležitostí a hrozeb a také silných a slabých stránek podniku. Na konci práce jsou krátce popsána strategická doporučení pro pekárnu a zpracována TOWS matice vhodných strategií do budoucna.
Klíčová slova: Ivanka s.r.o.; strategická analýza; strategické řízení
Název práce: Strategic analysis of the company IVANKA s.r.o
Autor(ka) práce: Barysheva, Evgeniya
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Špička, Jindřich
Oponenti práce: Aulová, Renata
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the strategic analysis of a selected company. The aim of this thesis is to analyze the bakery Ivanka s.r.o., which is considered one of the most popular and most important bakery chains in Moravský Krumlov. The theoretical part of the thesis using the method of literary research provides basic information about strategic analysis and its main elements. The practical part of the thesis is devoted to the profile of the selected company, analysis of its surroundings and internal resources with a closer focus on the factors that affect the activities of the bakery from the outside and inside. Methods such as PESTEL analysis, industry life cycle definition and definition, Porter's five forces model, interest group analysis, VRIO analysis, McKinsey matrix and financial analysis are used here. The result of the analyzes is a summary of opportunities and threats as well as the strengths and weaknesses of the company. At the end of the thesis, strategic recommendations for the bakery are briefly described and TOWS matrices of suitable strategies for the future are elaborated.
Klíčová slova: strategic analysis; Ivanka s.r.o.; strategic management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 7. 2019
Datum podání práce: 13. 5. 2020
Datum obhajoby: 5. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70196/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: