Marketingová komunikace festivalu Pražský filmový kufr

Název práce: Marketingová komunikace festivalu Pražský filmový kufr
Autor(ka) práce: Kynclová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Hanzlík, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací filmového festivalu Pražský filmový kufr. Cílem práce je návrh možností zlepšení komunikace filmového soutěžního festivalu Pražský filmový kufr. Teoretická část definuje marketingovou terminologii v kontextu komunikace, ale také zmiňuje filmové festivaly. Ze zmíněné teorie vychází praktická část. Nejprve je uvedena analýza sociálních sítí a webu festivalu, následuje dotazníkové šetření zaměřené na návštěvníky festivalu, focus group zaměřená na cílovou skupinu festivalu bez předchozích zkušenosti s festivalem a expertní rozhovory s odborníky. Z výzkumu v závěru práce vychází diskuse a doporučení pro festival a jeho další směřování v oblasti komunikace. V práci je využita především odborná literatura a vedle toho jiné veřejně dostupné zdroje.
Klíčová slova: marketingová komunikace; komunikace festivalu; filmový festival
Název práce: Marketing communication of the festival Prazsky filmovy kufr
Autor(ka) práce: Kynclová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Hanzlík, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the marketing communication of the film festival Prazsky filmovy kufr. The aim of the work is to propose ways to improve the communication of the film festival Prazsky filmovy kufr. The theoretical part defines marketing terminology in the context of communication, but also mentions film festivals. The practical part is based on the mentioned theory. First, an analysis of social networks and the festival website is presented, followed by a questionnaire survey focused on festival visitors, a focus group focused on the target group without experience with the festival and expert interviews with experts. The discussion and recommendation for the festival and its further direction in the field of communication is based on the research. The work uses mainly professional literature and other publicly available sources.
Klíčová slova: marketing communication; festival communication; film festival

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 6. 2019
Datum podání práce: 13. 5. 2020
Datum obhajoby: 9. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70033/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: