Marketingová koncepce florbalové značky

Název práce: Marketingová koncepce florbalové značky
Autor(ka) práce: Veselý, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Jírů, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavní náplní práce je analýza současného postavení florbalové značky Canadien na českém trhu a na základě výsledků analýz návrh kroků ke zlepšení marketingové koncepce společnosti Charlies and Co., s.r.o. (výhradního distributora značky Canadien v ČR) pro následující období. Teoretická část práce shrnuje poznatky o pojetí marketingu v oblasti sportu, modelu řízeného marketingu ve sportu a základních marketingových nástrojích v této oblasti. Praktická část nejprve analyzuje a segmentuje český florbalový trh a prezentuje výsledky provedeného marketingového výzkumu zaměřeného na hodnocení jednotlivých florbalových značek dle několika kritérií. Nejdůležitější poznatky o trhu a značce následně shrnuje analýza Swot. Závěr práce je věnován návrhu vhodné budoucí strategie značky Canadien a konkrétních kroků pro jednotlivé nástroje marketingového mixu.
Klíčová slova: marketing; marketingový výzkum; analýza trhu; strategie značky
Název práce: Marketing conception of floorball brand
Autor(ka) práce: Veselý, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Jírů, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objektive of this thesis is to analyze the market position of floorball brand Canadien and to suggest improvements for marketing conception of Charlies and Co. company (exclusive distributor of brand Canadien in the Czech Republic). The theoretical part analyses czech floorball market, divides it into different segments and presents the results of marketing research specialized on evaluation of the main floorball brands in the Czech Republic. The most important information about the market and the brand Canadien are summarized in Swot analysis. The end of the thesis is devoted to suggestion of appropriate future brand strategy and concrete steps for each part of the marketing mix.
Klíčová slova: marketing; brand strategy; marketing research; market analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 5. 2008
Datum podání práce: 12. 12. 2008
Datum obhajoby: 4. 2. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/14996/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: