Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin

Název práce: Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin
Autor(ka) práce: Rozmajzlová, Dominika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Gonzálezová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým pohledem na problematiku značek kvality potravin. Charakterizuje značky užívané na českém trhu a zejména značku Vím, co jím a piju. Popisuje podmínky, za kterých jsou značky udělovány a definuje jejich význam a možnost využití. Součástí práce je průzkum vnímání značek kvality potravin spotřebiteli generace Y. Cílem autorky je potvrdit hypotézu, podle které v současnosti existuje rozdíl ve vnímání značek kvality potravin spotřebitelskými generacemi X a Y. Výzkum bude probíhat pomocí online dotazníkového šetření. V práci bude také srovnání výsledků vlastního průzkumu Generace Y a výsledků průzkumu Generace Y Velčovské (2018).
Klíčová slova: Generace Y; značky kvality potravin; kvalita; Vím, co jím; povědomí; využití; spotřebitelské generace
Název práce: Finding out the Attitudes of Generation Y to Food Quality Labels
Autor(ka) práce: Rozmajzlová, Dominika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Gonzálezová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with a marketing perspective on the issue of food quality labels. It characterizes the brands used on the Czech market and especially the brand "Vím, co jím a piju". It describes the conditions under which the marks are awarded and defines their meaning and possibility of use. Part of the work is a survey of the perception of food quality labels by consumers of generation Y. The aim of the author is to confirm the hypothesis that there is currently a difference in the perception of food quality labels by consumer generations X and Y. The research will be conducted using an online questionnaire survey. The work will also compare the results of the own Generation Y survey and the results of the Generation Y Velčovská survey (2018).
Klíčová slova: quality; food quality labels; consumer generations; Generation Y

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 9. 2019
Datum podání práce: 26. 6. 2020
Datum obhajoby: 27. 8. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70509/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: