Social listening

Název práce: Social listening
Autor(ka) práce: Vašková, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce řeší využitelnost social media listeningu pro efektivní marketingovou komunikaci na sociálních médiích. Jejím cílem je zjistit, jak jsou vnímáni vybraní letečtí dopravci na sociálních médiích. Práce se zabývá nástroji social media listeningu a monitoringu, charakterizuje je, popisuje, jakým způsobem nástroje měří a jaké výsledky vyvozují. Výzkumná část porovnává výsledky z různých nástrojů social listeningu, které byly spuštěny na letecké dopravce. Cílem je zjistit, jaký sentiment vyvozují nástroje social listeningu ve vztahu s vybranými leteckými dopravci a který z dopravců disponuje lepším povědomím o své značce na sociálních médiích. K vyhodnocení výsledků slouží analýza sentimentu a přímých i nepřímých zmínek na sociálních médiích.
Klíčová slova: letečtí dopravci; monitoring sociálních médií; sociální media; social media listening
Název práce: Social Listening
Autor(ka) práce: Vašková, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is specifically concerned with the usability of social media listening for efficient marketing communication on social media. Its aim is to investigate how chosen air carriers are perceived on social media. The thesis deals with tools of social media listening and monitoring, characterizes them, describes tools’ measuring techniques and the results which the tools offer. The research compares outcomes from different social media listening tools which were applied to air carriers, with the purpose of exploring what kind of sentiment deduce social media listening tools in reference to chosen air carriers, and which air carrier has better brand awareness on social media. To evaluate the results, it is used analysis of sentiment and direct and indirect mentions on social media.
Klíčová slova: social media monitoring; social media; air carriers; social media listening

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 9. 2019
Datum podání práce: 26. 6. 2020
Datum obhajoby: 9. 9. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70499/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: