Analýza marketingové strategie společnosti Inditex

Název práce: Analýza marketingové strategie společnosti Inditex
Autor(ka) práce: Butkareva, Ekaterina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Inditex, a její působením na českém trhu. Práce je rozdělená do čtyřech kapitol. První kapitola seznamuje s teoretickými pojmy marketing, marketingová strategie, strategický marketing a seznamuje čtenáře s různými typy marketingových strategií. Ve druhé kapitole je představená společnost a její portfolio značek. Následně ve třetí kapitole je vysvětlen pojem Fast Fashion, který je nedílnou součásti obchodního modelu společnosti Inditex, a je nyní velice důležitý pro společnosti v danem odvětví. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na analýzu současné marketingové strategie společnosti. Do této kapitoly patři PEST a SWOT analýzy. Poslední podkapitola zahrnuje výsledky vlastního marketingového výzkumu ohledně znalosti společnosti Inditex, který byl proveden prostřednictvím dotazníkového setření.
Klíčová slova: Zara Home; Uterqüe; Pull&Bear; Massimo Dutti; Retail; Stradivarius; Oysho; Inditex, ; PEST analýza; SWOT analýza; Fast fashion; Zara; Bershka
Název práce: Marketing strategy analysis of Inditex company
Autor(ka) práce: Butkareva, Ekaterina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company Inditex, and its operation on the Czech market. The thesis is divided into four chapters. The first chapter introduces the theoretical concepts of marketing, marketing strategy, strategic marketing and introduces different types of marketing strategies. The second chapter presents the company and its brand portfolio. Subsequently, the third chapter explains the concept of Fast Fashion, which is an essential part of Inditex's business model and is now very important for companies in the industry. The fourth chapter focuses on the analysis of the current marketing strategy of the company. This chapter includes PEST and SWOT analyzes. The last subchapter includes the results of our own marketing research on Inditex's knowledge, which was conducted through a questionnaire survey.
Klíčová slova: Fast fashion; Zara; Inditex; Oysho; Zara Home; SWOT analysis ; Uterqüe; Pull&Bear; PEST analysis ; Massimo Dutti; Retail; Bershka; Stradivarius

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 9. 2019
Datum podání práce: 26. 6. 2020
Datum obhajoby: 27. 8. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70456/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: