Firemní identita vybrané společnosti

Název práce: Firemní identita vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Makumbirofa, Vivienne
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout jednotný vizuální styl společnosti Moyo Dental Care s.r.o. na základě teoretických poznatků z oblasti firemního designu a analýzy vizuálních stylů nejcennějších světových značek včetně tvorby grafického manuálu společnosti. Teoretická část práce informuje čtenáře o problematice jednotného vizuálního stylu, jeho místě ve firemní identitě a napojení na hodnotou značky. Praktická část práce analyzuje firemní design nejúspěšnějších světových značek a malý podnik Moyo Dental Care s.r.o. Poznatky získané z teoretické části i z obou analýz jsou pak aplikovány na konkrétním případu zubní ordinace. Výstupem praktické části je tak návrh jednotného vizuálního stylu této firmy s grafickým manuálem, který poslouží zvolené firmě v prezentaci a budování image a značky. Hlavní přínos diplomové práce však bude sada manažerských doporučení k tvorbě firemního designu určena pro majitele malých firem podnikáních v sektoru služeb.
Klíčová slova: firemní identita; firemní design; značka; jednotný vizuální styl
Název práce: Corporate Identity of Selected Company
Autor(ka) práce: Makumbirofa, Vivienne
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of the master's thesis is to design a consistent corporate design of the company Moyo Dental Care s.r.o. based on theoretical knowledge in the field of corporate design and analysis of visual styles of the world's most valuable brands, including the creation of a graphic manual of the mentioned company. The theoretical part of the thesis informs the reader about the issue of consistent corporate design, its place in the corporate identity, and the connection to the value of the brand. The practical part of the work analyzes the corporate design of the world's most successful brands and the small company Moyo Dental Care s.r.o. The findings obtained from the theoretical part and from both analyses are then applied to the specific case of the Dental Surgery. The output of the practical part is the design of a consistent visual style of this company with a graphic manual, which will serve the selected company in the presentation and building of image and brand. The main benefit of the thesis, however, is a set of managerial recommendations for creating a corporate design for owners of small businesses in the service sector.
Klíčová slova: corporate identity; corporate design; brand; consistent visual style

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 1. 2019
Datum podání práce: 26. 6. 2020
Datum obhajoby: 27. 8. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66562/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: