Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby

Název práce: Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
Autor(ka) práce: Ešnerová, Aneta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Závodný Pospíšil, Jan
Oponenti práce: Závodná, Lucie Sára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předkládaná diplomová práce se zabývá nabídkovými letáky supermarketů v souvislosti s generováním nadspotřeby v české společnosti. Zaměřuje se na to, do jaké míry vybízí nabídkové reklamní letáky spotřebitele k návštěvě supermarketu a ke koupi zboží a na to, zda je tato koupě opravdu žádoucí a nezbytná. Hlavním cílem práce je přispět k rozšíření současného stavu poznání v dané oblasti a zároveň definovat obecná doporučení týkající se použití letáků jako marketingově-komunikačního prostředku. Ke svým závěrům práce využívá jak teoretické poznatky, tak data získána během kvalitativních rozhovorů s ženami - matkami, které stále většinově obstarávají nákupy pro celou rodinu.
Klíčová slova: letáky; nadspotřeba; supermarkety; kvalitivní výzkum
Název práce: Supermarket's leaflets as a tool for generating overconsumption
Autor(ka) práce: Ešnerová, Aneta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Závodný Pospíšil, Jan
Oponenti práce: Závodná, Lucie Sára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the leaflets of supermarkets in connection with the generation of overconsumption in the Czech society. It focuses on the extent to which offer advertising leaflets encourage consumers to visit the supermarket and to buy goods and whether this purchase is really desirable and necessary. The main goal of this work is to contribute to the expansion of the current state of knowledge in this field and at the same time to define general recommendations concerning the usage of leaflets as a marketing and communication tool. To conclude, the work uses both theoretical knowledge and data obtained during qualitative interviews with women - mothers, who are still the ones responsible for the purchase for the whole family.
Klíčová slova: supermarkets; leaflets; qvalitative research; overconsumption

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 4. 2018
Datum podání práce: 16. 7. 2020
Datum obhajoby: 19. 8. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65883/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: