Influencer marketing v perspektivě kritických přístupů ke spotřební kultuře

Název práce: Influencer marketing v perspektivě kritických přístupů ke spotřební kultuře
Autor(ka) práce: Jarošová, Natálie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Závodný Pospíšil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje influencer marketingu se zaměřením na platformu YouTube a propagaci kosmetických produktů. Specifika influencer marketingu jsou zkoumána na vybraném vzorku youtuberů a youtuberek, a to s důrazem na to, jak verbálnísložky komunikace reprodukují vybrané aspekty konzumerismu. Cílem práce tak je postihnout, jaký vztah ke spotřebě a spotřebnímu chování, jakou spotřebitelskou identitu youtubeři mají a jakou konstruují u svých fanoušků. Komunikace youtuberů a youtuberek bude analyzována perspektivou kritických přístupů ke spotřební kultuře, např.s ohledem na problematiku hédonické spotřeby.
Klíčová slova: Influencer marketing; YouTube influencer; word-of-mouth marketing; konzumerismus; „tváře“ konzumenta
Název práce: Influencer marketing in perspective of critical approaches in consumer culture
Autor(ka) práce: Jarošová, Natálie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Závodný Pospíšil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to characterize beauty influencers on the YouTube platform in terms of their consumer behavior. In the theoretical part of this work, the topics of influencer marketing and consumerism, including the key typology of "faces" of the consumer, will be analyzed. In the empirical part, an interpretive analysis of beauty youtubers will be presented, in the sense of identifying those forms of consumerism that influencers help to construct with their videos.
Klíčová slova: influencer marketing; YouTube influencer; word-of-mouth marketing; consumerism; "faces" of consumer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 4. 2019
Datum podání práce: 17. 7. 2020
Datum obhajoby: 17. 8. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69605/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: