Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití v oblasti gastronomie

Název práce: Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití v oblasti gastronomie
Autor(ka) práce: Navrátil, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šimůnková, Klára
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Sociální sítě a gastronomie dnes spolu velmi úzce souvisí. Tato práce se pokouší nahléd-nout na aktuální marketingové trendy ve spojení se spotřebním chování uživatelů na sociálních sítích. Cílem této práce bylo zjistit co a proč uživatele vede ke sdílení svých gastronomických zážitků na sociálních sítích. Zkoumá i jaký zaujímají postoj k těmto současným trendům. V teoretické části se snaží pomocí literární rešerše popsat aktuální marketingové trendy na sociálních sítí a také o objasnění některých gastronomických pojmů. Praktická část poté provádí výzkum na motivovanost a postoj společnosti k této problematice.
Klíčová slova: food marketing; sociální sítě; gastronomie
Název práce: Current marketing trends on social networks and their use in the field of gastronomy
Autor(ka) práce: Navrátil, Ondřej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šimůnková, Klára
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Social networks and gastronomy are very closely related today. This work attempts to look at current marketing trends in connection with consumer behavior of users on social networks. The aim of this work was to find out what the company leads and motivates to share its gastronomic experiences on social networks. It also examines people's attitudes to this current trend. In the theoretical part, author tries to use literature review to describe current marketing trends on social networks and also to clarify some terms. The practical part then conducts research on the motivation and attitude of society to this issue.
Klíčová slova: food marketing; gastronomy; social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2018
Datum podání práce: 17. 7. 2020
Datum obhajoby: 20. 8. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66894/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: