Zavedení elektronického obchodu a jeho význam pro rozvoj malé firmy

Název práce: Zavedení elektronického obchodu a jeho význam pro rozvoj malé firmy
Autor(ka) práce: Kotschwar, Pavel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hartman, Ladislav
Oponenti práce: Procházka, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje problematice založení elektronického obchodu. První část práce tvoří teoretická východiska, samostatné kapitoly jsou věnovány úvodu do problematiky elektronického obchodování, vzniku a vývoji elektronických obchodů, výhodám a nevýhodám těchto aktivit, marketingu a bezpečnosti. Praktická část této práce je věnována analýze elektronického prostředí a aplikaci teoretických východisek při zavedení elektronického obchodu. Součástí praktické části je vlastní průzkum veřejnosti a navržení postupů marketingových, technických a technologických. V závěru je provedeno zhodnocení ekonomických dopadů na podnikání malé firmy.
Klíčová slova: Internetové obchodování; vlastní průzkum veřejnosti; analýza elektronického prostředí; informační technologie; založení elektronického obchodu
Název práce: Implementation of e-shop and his role for development of a small company
Autor(ka) práce: Kotschwar, Pavel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hartman, Ladislav
Oponenti práce: Procházka, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Graduation theses attends to the problems of the floatation of an e-commerce. The forepart of the work creates theoretical solution, the individual chapters are attended to the introduction of the problems of an e-commerce, floatation and the development of an e-commerce, the advantages and the disadvantages of these activities, marketing and security. The practical part of this work attends to the analyse of electronic background and the aplication of theoretical solutions while the implementation of e-commerce. The part of the practical part is the personal research of public and the proposition of marketing, technical and technological processes. At the close is implemented the valuation of economical impacts on the business of a small firm.
Klíčová slova: personal research of public; analyse of electronic background; IT (information technology); floatation of e-commerce; E-commerce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 2. 2008
Datum podání práce: 25. 8. 2008
Datum obhajoby: 10. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/13677/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: