Návrh marketingové strategie značky VINTAGE by Comtessa

Název práce: Návrh marketingové strategie značky VINTAGE by Comtessa
Autor(ka) práce: Djukič, Irina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Špaček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je sestavení komplexní marketingového strategie se zaměřením na prvek komunikace pro oděvní prodejnu VINTAGE by Comtessa. Teoretická část představuje úvod do problematiky v rychloobrátkové módě a popisuje metody využité v praktické části. Praktická část počínaje analýzou vnějšího prostředí nové prodejny VINTAGE by Comtessa, pokračuje detailní analýzou STP modelu, která vychází z dat získaných dotazníkovým šetřením a je uzavřena analýzou marketingového mixu vycházející z interních dat poskytnutých společností Comtessa. Na základě daných informací byla navržena komplexní marketingová strategie, která bude schopna generovat společnosti kladný zisk do 5 měsíců od jejího využití.
Klíčová slova: STP model; analýza marketingového mixu; marketingová strategie; VINTAGE by Comtessa
Název práce: Proposal of marketing strategy for brand VINTAGE by Comtessa
Autor(ka) práce: Djukič, Irina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Špaček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis aims to develop complex marketing strategy with focus on the communication mix for the new fashion store VINTAGE by Comtessa. The theoretical part involves the introduction to the global fast-fashion issue as well as it describes in depth methods used in the practical part. The practical part describes the marketing situational analysis and the STP model based on a realized survey. Following analysis of marketing mix was formed on the internal data of Comtessa company. Considering all the information, the complex marketing strategy with the aim of generating positive profit within 5 months was proposed.
Klíčová slova: STP model; analysis of marketing mix; marketing strategy; VINTAGE by Comtessa

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 1. 2020
Datum podání práce: 25. 8. 2020
Datum obhajoby: 9. 9. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73523/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: