Analýza faktorů ovlivňujících prodej kosmetiky v online prostředí

Název práce: Analýza faktorů ovlivňujících prodej kosmetiky v online prostředí
Autor(ka) práce: Frauenterková, Iveta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Oberreiter, Štěpán
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analyzovat, jak kvalita poskytovaných zalistovacích podkladů ovlivňuje prodeje vybraných kosmetických produktů v partnerských e-shopech.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se soustředí na definici e-commerce, porovnání e-commerce v České republice a ve světě a beauty sektor v České republice. Další částí je definice faktorů ovlivňujících prodej kosmetiky na internetu z pohledu dodavatele výrobku a B2C prodejce. Praktická část pak vychází z dotazníku, který měl za cíl zjistit faktory, které ovlivňují nakupující při nákupu kosmetiky na internetu. Druhou částí praktické části byla analýza klientských dat, která měla za cíl porovnat poznatky získané z dotazníku s reálnými daty.
Klíčová slova: spotřební kosmetika; elektronický obchod; content management; e-commerce
Název práce: Analysis of factors influencing the sale of cosmetics in the online environment
Autor(ka) práce: Frauenterková, Iveta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Oberreiter, Štěpán
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to analyze how the quality of the provided listing information affects the sales of selected cosmetic products in partner e-shops.This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the definition of e-commerce, comparison of e-commerce in the Czech Republic and in the world and also the beauty sector in the Czech Republic. The next part includes the definition of factors influencing the sale of cosmetics on the Internet from the perspective of the product supplier and B2C seller. The practical part is based on a questionnaire, which aimed to determine the factors that affect shoppers when buying cosmetics online. The second part of the practical part was the analysis of client data that aimed to compare the findings obtained from the questionnaire with real data.
Klíčová slova: e-commerce; consumer cosmetics; content management; electronic shop

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2019
Datum podání práce: 25. 8. 2020
Datum obhajoby: 10. 9. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71814/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: