Spokojenost zákazníků s internetovým obchodem

Název práce: Spokojnosť zákazníkov s internetovým obchodom
Autor(ka) práce: Štajnoch, Viktor
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Urbanec, Jaromír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Témou diplomovej práce je analýza spokojnosti zákazníkov s internetovým obchodom Emco. Na základe získaných poznatkov práca predstavuje možné zmeny a odporúčania s cieľom zlepšiť spokojnosť návštevníkov daného obchodu. Diplomová práca pozostáva zo štyroch častí. Prvá kapitola sa venuje teoretickým východiskám, ktoré sú rozdelené do troch podkapitol o definovaní zákazníka a jeho rozhodovania sa, on-line nakupovaní a nakoniec marketingovej komunikácii. Nasleduje druhá kapitola obsahujúca stanovené metodologické postupy a metódy vedeckého skúmania.Tretia časť pojednáva o získaných primárnych a sekundárnych dátach z rôznych zdrojov. Jednotlivé podkapitoly obsahujú získané poznatky z kvantitatívneho výskumu vykonaného pomocou dotazníka, on-line analytických nástrojov, orientačnej analýzy vlastných i konkurenčných webových stránok a samotnej marketingovej komunikácie. Dané informácie slúžia následne ako základ k vypracovaniu návrhov v poslednej kapitole s odporučením vykonať rôzne väčšie i menšie zmeny v záujme dosiahnutia cieľa práce - spokojnosti návštevníkov.
Klíčová slova: spokojnosť zákazníkov; marketingová komunikácia; nakupovanie cez internet; e-commerce; internetový marketing; e-shop
Název práce: Customer satisfaction with online store
Autor(ka) práce: Štajnoch, Viktor
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Urbanec, Jaromír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The topic of the diploma thesis is the analysis of customer satisfaction with the Emco online store. Based on the acquired knowledge, the work presents possible changes and recommendations in order to improve the satisfaction of the store visitors.The diploma consists of four parts. The first chapter deals with the theoretical background, which are divided into three subchapters on defining the customer and his decision-making, online shopping and finally marketing communication. The second chapter contains specified methodological procedures and methods of scientific research.The third part deals with the obtained primary and secondary data from various sources. The individual subchapters contain knowledge gained from quantitative research conducted by a questionnaire, online analytical tools, indicative analysis of own and competing websites and marketing communication itself.The given information subsequently serves as a basis for the elaboration of proposals in the last chapter with the recommendation to make various major and minor changes in order to achieve the goal of the work - the satisfaction of visitors.
Klíčová slova: customer satisfaction; marketing communication; internet shopping; internet marketing; e-commerce; e-shop
Název práce: Spokojenost zákazníků s internetovým obchodem
Autor(ka) práce: Štajnoch, Viktor
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Urbanec, Jaromír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tématem diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků s internetovým obchodem Emco. Na základě získaných poznatků práce představuje možné změny a doporučení s cílem zlepšit spokojenost návštěvníků daného obchodu.Diplomová práce se skládá ze čtyř částí. První kapitola se věnuje teoretickým východiskům, které jsou rozděleny do tří podkapitol o definování zákazníka a jeho rozhodování se, on-line nakupování a nakonec marketingové komunikaci. Následuje druhá kapitola obsahující stanovené metodologické postupy a metody vědeckého zkoumání.Třetí část pojednává o získaných primárních a sekundárních datech z různých zdrojů. Jednotlivé podkapitoly obsahují získané poznatky z kvantitativního výzkumu provedeného pomocí dotazníku, on-line analytických nástrojů, orientační analýzy vlastních i konkurenčních webových stránek a samotné marketingové komunikace.Dané informace slouží následně jako základ k vypracování návrhů v poslední kapitole s doporučením provést různé větší i menší změny v zájmu dosažení cíle práce - spokojenosti návštěvníků
Klíčová slova: spokojenost zákazníků; e-commerce; e-shop; marketingová komunikace; nakupování přes internet; internetový marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 10. 2019
Datum podání práce: 26. 8. 2020
Datum obhajoby: 10. 9. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70979/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: