Podnikatelský plán pro prodej přírodní kosmetiky Letique formou franšízy

Název práce: Podnikatelský plán pro prodej přírodní kosmetiky Letique formou franšízy
Autor(ka) práce: Holyansky, Michael
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Habrmanová, Blanka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této práce je vypracovat podnikatelský záměr pro založení firmy Letique přírodní kosmetika s.r.o. formou franšízy a ověřit, zda tento projekt dává z finančního hlediska smysl. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní pojmy, definice a zásady podnikatelského plánu, které slouží jako podklad pro zpracování praktické části práce. Praktickou část tvoří podnikatelský plán pro prodej přírodní kosmetiky Letique formou franšízy. Výsledkem práce je kompletní podnikatelský plán, který má objasnit, zda a za jakých podmínek je možné podnikatelský záměr realizovat. Analýza trhu byla provedena pomocí dotazníkového šetření, jehož výsledky byly analyzovány a popsány v příslušné kapitole. Rovněž byl vypracován finanční plán ve třech variantách (realistická, optimistická, pesimistická).
Klíčová slova: podnikatelský; plán; přírodní; kosmetika; franšíza; Letique
Název práce: Business plan for the distribution of Letique natural cosmetics utilizing the franchise concept
Autor(ka) práce: Holyansky, Michael
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Habrmanová, Blanka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The primary objective of this thesis is to develop a business plan for setting up the companyLetique přírodní kosmetika s.r.o. using the franchise concept and to evaluate the financialimplications of the project. The work is divided into theoretical and practical parts. Thetheoretical part describes the basic concepts, definitions, and principles of the business plan,which serve as a basis for the practical part of the thesis. The practical part focuses on thepreparation of the business plan for the franchising distribution system of the Letique naturalcosmetic products. The main outcome of the work is a comprehensive business plan, whichelaborates whether and under which circumstances it is viable to implement proposed strategies.The market analysis was performed by means of a questionnaire survey and its results wereanalyzed and presented in a particular chapter. The financial plan was also developed in threevariants (realistic, optimistic, pessimistic).
Klíčová slova: business; plan; nature; franchise; Letique; cosmetics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 6. 2018
Datum podání práce: 26. 8. 2020
Datum obhajoby: 9. 9. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66585/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: