Efektivita mobilní reklamy

Název práce: Efektivita mobilní reklamy
Autor(ka) práce: Strnadová, Marie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Blažková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V první části tato práce představuje přehled druhů mobilní reklamy včetně plateb za toto nové médium, předpokladů k vývoji a závěrem poskytuje srovnáním s ostatními klasickými médii její pozici na trhu s reklamou. Druhá část práce je věnována především praktickým ukázkám již proběhlých studií jak na českém, tak i zahraničním trhu. Celá tato část je zakončena doporučením jak co nejefektivněji mobilní reklamu provádět.
Klíčová slova: mobilní marketing; on-line reklama; wapová reklama
Název práce: Effectiveness of mobile advertising
Autor(ka) práce: Strnadová, Marie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Blažková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the first part mainly the basic information about the types of mobile advertising are mentioned. Important topics such as business models and comparison with other advertising media are giving a conclusion for the theoretical part, which together with case studies from czech and foreign markets gives a solution to the effectiveness of mobile marketing.
Klíčová slova: mobile marketing; wap advertising; on-line advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2008
Datum podání práce: 1. 2. 2009
Datum obhajoby: 26. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16107/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: