Marketingová strategie firmy Van Leeuwen

Název práce: Marketingová strategie firmy Van Leeuwen
Autor(ka) práce: Peca, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machková, Hana
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá popisem marketingové strategie společnosti Van Leeuwen Pipe and Tube, celosvětově působícího distributora na trhu ocelového potrubí a souvisejících komponent.
Klíčová slova: B2B; strategie; marketing
Název práce: Marketing strategy of Van Leeuwen Pipe and Tube
Autor(ka) práce: Peca, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machková, Hana
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis is a description of marketing strategy of Van Leeuwen Pipe and Tube, a distributor of steel pipes and other steel components.
Klíčová slova: strategy; marketing; B2B

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 12. 2008
Datum podání práce: 19. 12. 2008
Datum obhajoby: 26. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17226/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: