Strategie uvedení nového výrobku řady Kerium značky La Roche-Posay na český trh

Název práce: Strategie uvedení nového výrobku řady Kerium značky La Roche-Posay na český trh
Autor(ka) práce: Holubinková, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Ve své práci popisuji strategii uvedení přípravku proti vyapdávání vlasů na český trh. Uvedení proběhlo v říjnu 2008 společností L'Oreal. Značka La Roche-Posay má ve své politice striktní pravidla, zásadně nevyužívá ATL aktivit. Jedná se o značku značně medikální, je v dipsozici pouze v lékárně.
Klíčová slova: La Roche-Posay; Strategie; Uvedení; marketing
Název práce: Strategy of a launch of a Kerium product by La Roche-Posay on the Czech market
Autor(ka) práce: Holubinková, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
I am describing a launch strategy of a anti-hairloss product on the Czech market. The launch took place in October 2008 by L'Oreal. It's brand La Roche-Posay has very strict policy, doesn't use any ATL activities. It is a medical brand and is available only in pharmacies.
Klíčová slova: La Roche-Posay; marketing; Launch; Strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 11. 2008
Datum podání práce: 19. 12. 2008
Datum obhajoby: 5. 2. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16402/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: