Spotřebitelská soutěž firmy Pfanner

Název práce: Spotřebitelská soutěž firmy Pfanner
Autor(ka) práce: Šťastný, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Mencl, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky o této tématice na jejichž základě autor v další části zpracoval návrh soutěže. V teoretické části se autor zabývá jednotlivými typy soutěží, právní úpravou a nastíňuje současné problémy v této oblasti. V praktické části autor charakterizuje trh džusů a cílovou skupinu. Hlavní část tvoří samotný návrh soutěže včetně odhadu ekonomického přínosu.
Klíčová slova: cílová skupina; podpora prodeje; spotřebitelská soutěž
Název práce: Consumer competition for Pfanner, s.r.o
Autor(ka) práce: Šťastný, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Mencl, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on consumer competitions. Author designed the consumer competition based on theoretical knowledge, which is mentioned in the theoretical part of the thesis. This part contains all types of competitions,legal regulations and outlines present problems in this area. In the practical part of the work author describes juice market and target group. Key part is the competition design itself, including the economic impact of the competition.
Klíčová slova: target group; promotion; consumer competition

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 1. 2008
Datum podání práce: 30. 1. 2009
Datum obhajoby: 11. 2. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/14097/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: