Corporate Identity

Název práce: Corporate Identity
Autor(ka) práce: Hatlapa, Tomasz
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Lahodná, Radka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Obsahem této práce je problematika firemní identity - nástroje pomocí kterého se firma (subjekt) snaží vybudovat pozitivní image, díky kterému bude schopná obstát v dnešním konkurenčním prostředí. Práce konfrontuje teoretická východiska při tvorbě firemní identity s praktickým vnímáním této identity. Práci doplňujou výsledky marketingového výzkumu.
Klíčová slova: Firemní styl; Firemní image; Corporate Identity
Název práce: Corporate Identity
Autor(ka) práce: Hatlapa, Tomasz
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Lahodná, Radka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this thesis is the study of issues of a corporate identity - an instrument which a company (subject) makes an attempt to create a positive image that would allow it to withstand present competetive evironment. The thesis confronts the theoretical basis of a corporate identity creation with the practical reception of this identity. The thesis is supplemented by the marketing research.
Klíčová slova: Corporate Design; Corporate Identity; Corporate Image

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 1. 2008
Datum podání práce: 25. 8. 2008
Datum obhajoby: 15. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/13697/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: