Role Ministerstva zahraničních věcí v prezentaci obchodních a ekonomických zájmů České republiky v zahraničí

Název práce: Role Ministerstva zahraničních věcí v prezentaci obchodních a ekonomických zájmů České republiky v zahraničí
Autor(ka) práce: Kupková, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lukáš, Zdeněk
Oponenti práce: Kalínská, Emílie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem práce je charakterizovat oblast zahraniční prezentace ČR. Je zaměřena na vymezení oblastí, kterých se propagace prioritně týká, aby byla činnost co nejpřínosnější pro českou ekonomiku. Představuje nejdůležitější subjekty působící v této oblasti. Poukazuje na základní nedostatky, ke kterým v minulosti docházelo a které při nesprávném postupu mohou i nadále ovlivňovat úspěšnost prezentace ČR v zahraničí.Charakterizuje činnosti subjektů zapojených v prezentaci ČR v zahraničí se zaměřením na činnost odboru zahraniční prezentace. Popisuje aktivity Českých center a dalších agentur, jako jsou CzechTrade, CzechInvest a CzechTourism, které v této oblasti hrají důležitou roli.V poslední části je uvedeno vyhodnocení aktivit těchto subjektů.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 5. 2006
Datum podání práce: 30. 5. 2006
Datum obhajoby: 26. 6. 2006
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3111/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: