Internet marketing a ICT ve Vietnamu

Název práce: Internet marketing a ICT ve Vietnamu
Autor(ka) práce: Nguyen, Anh Tuan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Kratochvil, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá obecnou teorií internetového marketingu, jeho vyústěním a jednotlivými předpoklady fungování, a různými pozitivy i některými riziky, která může internetový marketing přinášet. Důležitou součástí práce je nastínit obraz současné úrovně ICT infrastruktury a stavu aplikování internetového marketingu ve Vietnamu.
Klíčová slova: online advertising; Vietnam; e-commerce; digitální podpis; Internet marketing,
Název práce: Internet marteting and ICT in Vietnam
Autor(ka) práce: Nguyen, Anh Tuan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Kratochvil, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with general theory of internet marketing, its opening and discrete premises for functioning, positive sides and threats that internet marketing can bring. An important part of the thesis is drawing an image of the current level of ICT infrastructure and the situation in internet marketing aplication in Vietnam.
Klíčová slova: digital signature; online advertising; Vietnam; e-commerce; Internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 1. 2008
Datum podání práce: 25. 8. 2008
Datum obhajoby: 15. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/13683/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: