Analýza možností efektivního rozvoje vztahů s novináři ve společnosti adidas ČR, s.r.o

Název práce: Analýza možností efektivního rozvoje vztahů s novináři ve společnosti adidas ČR, s.r.o
Autor(ka) práce: Mikulová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Šatková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením dvou zvažovaných projektů, jejichž realizace by měla vést ke zlepšení spolupráce společnosti adidas s novináři. Těmito projekty jsou showroom určený pro novináře a nové internetové stránky. Jedním z hlavních cílů diplomové práce je analýza a vyhodnocení těchto projektů s využitím metod manažerského rozhodování. Dále je snahou nalézt další možnosti, jak spolupráci s novináři vylepšit a tím dosáhnout vyšší pozitivní publicity pro společnost.
Klíčová slova: Media Relations; Public Relations; rozhodovací problém; SWOT analýza; osobní dotazování; publicita
Název práce: Analysis of opportunities of efective development of Media Relations in a company of adidas CR
Autor(ka) práce: Mikulová, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Šatková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is focused on valuing of two projects that should improve cooperation between a company of adidas and journalists. The first project is a showroom opened for journalists, the second one are new web pages. The main goal of this thesis is to make an analysis of the projects using methods of decision making management. Second, also very important goal is to find other possibilities how to improve cooperation with journalists and reach higher positive publicity.
Klíčová slova: Public Relations; decision problem; SWOT analysis; Media Relations; personal questioning; publicity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 2. 2007
Datum podání práce: 25. 8. 2008
Datum obhajoby: 19. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/13704/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: