Zhodnocení propagace České republiky v cestovním ruchu za posledních 10 let

Název práce: Zhodnocení propagace České republiky v cestovním ruchu za posledních 10 let
Autor(ka) práce: Neumannová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Fojtáchová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je vytvořit ucelený přehled reflektující propagaci České republiky v cestovním ruchu za posledních deset let. První kapitola diplomové práce vymezuje klíčové problémy, ze kterých je nutné vycházet při zpracování tématu. Jedná se o teoretické vymezení destinace cestovního ruchu, marketingu a managementu destinace a jejich specifika, například tvorba regionálních produktů, které jsou základem pro prosazení ČR na zahraničních trzích. Následující kapitola pojednává o propagaci a image destinace, které zkoumá v měřítku České republiky. Třetí kapitola mapuje vývoj snah o propagaci ČR jako celku a také úlohu organizací, které ji řídí. Poslední část diplomové práce popisuje, zhodnocuje a porovnává jednotlivé marketingové strategie a aktivity agentury CzechTourism od dob jejích počátků až do roku 2007.
Klíčová slova: agentura CzechTourism; destinace cestovního ruchu; destinace jako produkt; propagace destinace cestovního ruchu
Název práce: Evaluation of promotion of the Czech Republic in the field of tourism in past 10 years
Autor(ka) práce: Neumannová, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Fojtáchová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to create a general outline reflecting promotion of the Czech Republic in tourism in past 10 years. The first chapter specifies the key issues dealt with in the thesis namely theoretical definitions of tourist destination, marketing and management of the destination and its characteristics. For instance creation of regional touristic products (packages), which are essential in terms of representation of the Czech Republic in foreign markets. The following part deals with promotion and image of the Czech Republic as a tourist destination. The third chapture describes development of efforts to promote the Czech Republic as a tourist destination as well as the role of organizations that control the whole promotion. The last section outlines, evaluates and compares individual marketing strategies, campaigns and activities of the national agency CzechTourism from its beginning until 2007.
Klíčová slova: tourist destination; CzechTourism; promotion of tourist destination; destination as a product

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 11. 2008
Datum podání práce: 8. 12. 2008
Datum obhajoby: 22. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16744/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: