Marketing ICT firem

Název práce: Marketing ICT firem
Autor(ka) práce: Studnička, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Novotný, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá českým ICT trhem, který je velmi pestrý. Předně je třeba si uvědomit, že pod pojem ICT firmy spadají společnosti, poskytující hardware, udržující a spravující sítě a databáze, až po firmy tvořící software od jednodušších programů až po sofistikované programy. V práci je popsáno deset nejúspěšnějších firem, podle ankety Top 100 ICT společností v České republice 2008, kterou každoročně připravuje časopis Computerworld. Je zde popsán profil společností a jejich produkty a služby. Dále se práce věnuje internetu. Tento sektor ICT je jedním z nejvíce rozvíjených. Pro lepší přiblížení firem působících na internetu je v práci věnován prostor dvou firmám, které na českém trhu provozují internetové portály. V závěru naleznete hodnocení ICT trhu a nastínění předpokládaných trendů pro budoucí vývoj ICT trhu.
Klíčová slova: ICT; Internetové portály; TOP 100 Computerworld(2008)
Název práce: Marketing of ICT companies
Autor(ka) práce: Studnička, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Novotný, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work focuses on the Czech ICT market which is very varied. First of all, it should be mentioned that under the conception of ICT companies we understand companies providing hardware, maintaining and managing networks and databases,and also companies forming simpler or sophisticared software programs. The work describes the ten most successful companies, according to the polls Top 100 ICT companies in the Czech Republic 2008. The list of the Top 100 is annualy prepared by Computerworld magazine. My bachelor work describes the profile of these companies and their products and services. Furthermore, it deals with Internet which is one of the most developed ICT sectors. To provide better specification about my idia I chose two companies that are operating on Internetc, on the Czech market web portals. In conclusion, please see the assessment of ICT market and also the anticipated trends for the future development.
Klíčová slova: ICT; Internet portal; TOP 100 Computerworld(2008)

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2008
Datum podání práce: 15. 12. 2008
Datum obhajoby: 22. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15064/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: