Sociální reklama

Název práce: Sociální reklama
Autor(ka) práce: Krásová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce seznamuje s problematikou sociální reklamy, jejími právními a etickými aspekty a úlohou reklamní agentury v procesu její tvorby. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu týkajícího se postojů neziskových organizací, reklamních agentur a obecné veřejnosti k této problematice.
Klíčová slova: postoje a názory; reklamní agentury; sociální reklama
Název práce: Social advertising
Autor(ka) práce: Krásová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis introduces the social advertising, its legal and ethical aspects and the role of an advertising agency in a process of its creation. Practical part includes the results of a research related to attitudes of non-profit organizations, advertising agencies and general public to this issue.
Klíčová slova: advertising agency; social advertising; attitudes and opinions

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 2. 2008
Datum podání práce: 25. 8. 2008
Datum obhajoby: 19. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/13726/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: