Značková strategie globálních ropných společností: srovnání ExxonMobil, BP a Shell

Název práce: Značková strategie globálních ropných společností: srovnání ExxonMobil, BP a Shell
Autor(ka) práce: Houštecký, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce srovnává značkovou strategii společností ExxonMobil, BP a Shell. Důraz je kladen na otázky ekologičnosti a alternativních zdrojů energie.
Klíčová slova: životní prostředí; ropa; reputace; komunikace; značková strategie; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 11. 2006
Datum podání práce: 22. 11. 2006
Datum obhajoby: 23. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3903/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: