Analýza reklamní kampaně O2

Název práce: Analýza reklamní kampaně O2
Autor(ka) práce: Vilím, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Blaha, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem diplomové práce je zpracování popisu trhu mobilních operátorů v České republice se zaměřením na analýzu jedné konkrétní reklamní kampaně. V první části práce popisuji teoretické základy, které jsou nutné pro provedení fundované analýzu trhu a reklamní kampaně. Praktická část je rozdělena do dvou kapitol. V první části se zaměřuji na popsání základních informací o všech čtyřech mobilních operátorech působících na českém trhu. V následující části svojí diplomové práce charakterizuji současnou situaci marketingové komunikace O2, vč. analýzy kampaně O2 NEON. Na závěr zhodnotím úspěšnost této kampaně podle dostupných údajů a přidám osobní doporučení.
Klíčová slova: operátor; reklama; analýza
Název práce: Analysis of Advertising Campaign O2
Autor(ka) práce: Vilím, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Blaha, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the first part of my master thesis I will describe theoretical fundamentals which are necessary for analyzing any market of telecommunication providers and their marketing campaigns. Practical part is divided into two parts. In the first one I will summarize information about all four Czech mobile telecommunication providers. The main topic of the second one is to characterize contemporary marketing communication of the O2 brand including an analysis of the particular O2 NEON campaign. I will also evaluate this campaign according to accessible information and add my personal suggestion.
Klíčová slova: mobile; advertisement; analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 11. 2008
Datum podání práce: 31. 1. 2009
Datum obhajoby: 19. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16562/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: