Analýza komunikačního mixu společnosti L'ORÉAL

Název práce: Analýza komunikačního mixu společnosti L'ORÉAL
Autor(ka) práce: Příhodová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá komunikačním mixem kosmetické společnosti L'Oréal, konkrétně jednou z jejích nejznámějších globálních značek - Garnier. Dává její marketingový i komunikační mix do srovnání s ostatními značkami této společnosti a zjišťuje tak žádoucí positioning. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitele tuto značku vnímají a to především skrze její komunikaci, ve které dominuje reklama. Vlastní výzkum se pokouší nahlédnout do myslí spotřebitelů, jak reklamu vnímají (komunikační účinky reklamy), hodnotí a přijímají, což se odráží v postojích ke značce jako takové.
Klíčová slova: vnímání spotřebitele; reklama; značka; komunikační mix; marketingový mix; komunikační účinky reklamy ; positioning
Název práce: Analysis of the communication mix of L'ORÉAL
Autor(ka) práce: Příhodová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the communication mix of Garnier, one of the most famous global brands of the cosmetic company L'Oréal. The goals are to analyze brand's communication , especially TV advertisments and their effects. The main goal is to find out more about consumer perception of the ads and brand as such. The thesis also contains my own marketing research on the main topics mensioned above, which basically means revealing the communication effects of the TV ads.
Klíčová slova: Advertising; Brand; Communication mix; Marketing mix; Communication effects of ads ; Consumer perception; Positioning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2007
Datum podání práce: 25. 8. 2008
Datum obhajoby: 9. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/13699/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: