Výzkum značky GE Money - rebranding a olympijská kampaň

Název práce: Výzkum značky GE Money - rebranding a olympijská kampaň
Autor(ka) práce: Belica, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Značka a logo - vysvětlení pojmů. Řízení značky a rebranding. General Electric, GE Money. Výzkum značky GE Money na základě výsledků výzkumu z let 2006 a 2008.
Klíčová slova: Rebranding; Značka; Výzkum značky
Název práce: Research of the GE Money Brand - Rebranding and Olympic Campaign
Autor(ka) práce: Belica, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Brand, logo - explanation. Brand management and rebranding. General Electric, GE Money. Research of the GE Money Brand in 2006 and 2008.
Klíčová slova: Brand; Brand Research; Rebranding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2008
Datum podání práce: 18. 12. 2008
Datum obhajoby: 19. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17791/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: