Adaptace marketingové strategie společnosti Starbucks na českém trhu

Název práce: Adaptace marketingové strategie společnosti Starbucks na českém trhu
Autor(ka) práce: Pekáriková, Katarína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machková, Hana
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je analýza marketingové strategie společnosti Starbucks na českém trhu. Její teoretická část je zaměřená zejména na charakteristiku společnosti z hlediska historického vývoje, klíčových hodnot, identity značky a positioningu. Také je zde prezentována celosvětová strategie firmy, formy vstupu na zahraniční trhy a požadavky na perspektivního obchodního partnera. Praktická část se soustředí na rozbor českého trhu, jeho makroprostředí, konkurenci v oboru a SWOT analýzu. Navíc jsou zde uvedeny konkrétní příklady adaptace marketingové strategie firmy a marketingový mix.
Klíčová slova: SWOT; PEST ; AmRest; Howard Schultz; Positioning; Káva; Identita značky; Marketingová strategie; Starbucks
Název práce: Adaptation of the Starbucks Coffee Company marketing strategy on the Czech market
Autor(ka) práce: Pekáriková, Katarína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machková, Hana
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Purpose of this diploma thesis is Starbucks marketing strategy analysis on the Czech market. Theoretical part focuses primarily on company characteristics with regard to its historical development, key values, brand identity and positioning. This also covers company's global strategy, ways of international expansion and requirements for perspective business partner. Practical part analyses Czech market, its macro-environment and competition in the field. In addition present thesis includes SWOT analysis, practical examples of marketing strategy adaptation as well as marketing mix.
Klíčová slova: AmRest; Howard Schultz; Positioning; PEST; Coffee; Brand identity; Marketing strategy; Starbucks; SWOT

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 12. 2008
Datum podání práce: 19. 12. 2008
Datum obhajoby: 26. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17223/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: